homepage profile affiliates
official linda websites extra extra

My Networks

Instagram
Twitter
Email




tagboard

Leave a message:

Calendar ♥


Previous posts

2013-06-21 鍾嘉欣@溫哥華--新時代電視《大城小聚》訪問 Pt. 1, 2 and 3 (ws)
鐘嘉欣@美容產品電視廣告拍攝花絮(ws) [Linda Chung for Slim Beauty]
2013-06-27(綜合即時新聞)鍾嘉欣騷疤痕展示努力成果
2013.06.27 東張西望 (翡翠台)
鍾嘉欣LOVELOVELOVE演唱會門票公開發售
25-6-2013 Linda Chung鍾嘉欣8月九展舉行首個Mini Concert
Bio-essence Bird's Nest Nutri-Collagen & Whitening...
Hello all! So this is the very much delayed pos...
A very much delayed post...
嘉欣演唱會門票預訂Linda's Concert Ticket Pre-Order

advertisements


Title: 2013-06-28(綜合即時新聞)鍾嘉欣BB開騷細步踏紅館
written on Saturday 29 June 2013 @ Saturday, June 29, 2013 ✈{ 0 comments }

2013-06-28(綜合即時新聞)鍾嘉欣BB開騷細步踏紅館

鍾嘉欣BB開騷細步踏紅館                                   星島即時新聞

鍾嘉欣為8月下旬的迷你演唱會舉行記者會,她透露邀請兩位和她差不多形象的「BB類」女前輩出席,男嘉賓方面,她就想邀請懂得Rap的歌手,笑問是否緋聞男友伍允龍?嘉欣即笑他應該不懂Rap。問她下個目標是否紅館開騷?她說:「我是BB嘛,行得會會細步,行太大步會驚。」


鍾嘉欣處女個唱唔想加場                                       on.cc即時新聞

鍾嘉欣以歌手身份在銅鑼灣舉行《星煥呈獻詩琳鍾嘉欣Love Love Love演唱會》記者會,星煥老闆何哲圖(Herman)及無綫高層樂易玲到場打氣。演唱會將於八月廿二及廿三日假九展舉行,門票明日開售,今次是嘉欣加入樂壇五年來的第一次個人騷,樂小姐即場問Herman可有機會加場?Herman說:「爆咗都有機會。」

嘉欣透露為了演唱會一直Keep住做運動,學彈琴為自彈自唱演出,由於要兼顧劇集《飛虎II》拍攝工作,她預期會好辛苦,但會做到最好。問會請甚麼嘉賓?她透露昨晚已親自打電話邀請嘉賓,但對方仍未答應,要賣個關子:「有兩個女星,我係佢哋fans,係我前輩,仲有個男o既平時係唱Rap,(請伍允龍打功夫?)演唱會,佢應該唔Rap得,但買飛同叫多啲人嚟撐場就得喇!」嘉欣還會擔任演唱會的服裝指導。問可會有性感打扮,她說:「跳舞都會扭下蛇腰摸下頭,但最多都係露腰。」但她自言暫時不敢想加場,笑言自己是BB不敢行得太大步,要逐步逐步行。


鍾嘉欣擔心行得太快,希望處女個唱有好表現,加場反而有壓力。



星煥老闆何哲圖(右)及無綫高層樂易玲(左)現身撐場,可見嘉欣BB的地位。


請伍允龍任個唱嘉賓?嘉欣BB嫌棄:我諗佢唔得

鍾嘉欣將於8月喺九展舉行迷你演唱會,今日嘉欣BB喺銅鑼灣出席記者會,而無綫高層樂易玲同唱片公司老闆何哲圖到場支持。嘉欣BB話已為個唱做足準備,好似練歌、學琴、做運動以及參與設計歌衫等,不過就係爭表演嘉賓。問佢會唔會邀請緋聞男友伍允龍呢?嘉欣BB就話:「呢個係演唱會喎,我想請個識Rap歌嘅男嘉賓,我諗佢唔得。」嘉欣BB仲話要伍允龍買飛睇添﹗咁下個目標係咪紅館開騷呢?佢就話:「BB嘅步伐好細,唔好太大步,呢個我都等咗5年。」






Credits to Linda Garden (CarinaLinda)




© 2012 Layout made by mintrose. Have a nice blogging day !